پخش زنده
امروز: -
تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و توانیابان چهارمحال و بختیاری برای حضور در مسابقات «جام شهدای جنگ رمضان» به تهران اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،این رقابتها به میزبانی فدراسیون ورزشهای جانبازان و توانیابان در تهران برگزار میشود و نمایندگان استان با هدف کسب نتایج درخشان در این رویداد ملی حضور خواهند یافت.
در این دوره از مسابقات، آقایان سبزعلی رضایی، محمد داوودنژاد، بهروز ظفری، حسین شهباز، قاسم فرامرزی و مهدی ناصری به عنوان ورزشکار، با مربیگری فرشاد عباسی و سرپرستی حسن فکوری تیم استان را همراهی میکنند.