پخش زنده
امروز: -
امام جمعه آیسک شب گذشته در آئین شام غریبان از مدیرکل و کارکنان صداوسیمای استان به دلیل انعکاس مناسب آیین عزاداری و مراسم روز عاشورای حسینی آیسک قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، حجتالاسلام "احمد خوشخو " امام جمعه آیسک شب گذشته در آئین شام غریبان گفت: با تلاش مدیر کل صداوسیما و همکاری همه عوامل و خبرنگاران و کارگروه رسانهای حسینیه شهدای آیسک امسال هم شاهد پوشش بسیار خوب مراسم دهه اول محرم و بویژه آئین سنتی نخل گردانی ونمایش آیینی وقایع روز عاشورا در شهر آیسک از صداوسیمای استان و شبکههای رسانه ملی بودیم که جای تقدیر دارد.
گفتنی است در دهه اول محرم تصاویر مراسم عزاداری شهر آیسک به صورت زنده از شبکه استانی ومراسم روز عاشورا از شبکههای استانی و سراسری سیما پخش شده است.