پخش زنده
امروز: -
علی ربیعی مدیر منطقه ۲ شهرداری شهرکرد گفت: در بازدید میدانی تصمیمات لازم برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم اتخاذ شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،وی افزود: در این بازدید، مهمترین مسائل مطرحشده شامل وضعیت آسفالت معابر، مشکلات دفع آبهای سطحی، ساماندهی جداول و پیادهروها بود که بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.
ربیعی افزود: رویکرد مدیریت منطقه ۲ بر پایه حضور میدانی، شنیدن مستقیم مطالبات مردم و اقدام فوری برای رفع مشکلات است. باور داریم که رضایتمندی شهروندان زمانی حاصل میشود که فاصله میان بیان مطالبه تا اجرای اقدام به حداقل برسد.
وی با قدردانی از صبوری و همکاری اهالی این محدوده خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان نقش مهمی در تسریع روند خدمترسانی دارد. تلاش ما این است که با برنامهریزی منسجم، مشکلات زیرساختی سایر محلات منطقه نیز بهصورت مرحلهای بررسی و برطرف شود.
مدیر منطقه ۲ شهرداری شهرکرد گفت: خدمترسانی بیوقفه و رسیدگی عادلانه به تمامی محلات منطقه در دستور کار قرار دارد و بازدیدهای میدانی و دیدار چهرهبهچهره با مردم بهصورت مستمر ادامه خواهد داشت تا هیچ مطالبهای بدون پیگیری باقی نماند.