پخش زنده
امروز: -
جلسه کمیته برداشت و خرید گندم با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان، مدیر زراعت، مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری قروه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، در این نشست، موضوعات مربوط به تأمین سوخت کشاورزان، تجهیز مراکز خرید گندم و هماهنگیهای لازم برای آغاز فصل برداشت مورد بررسی قرار گرفت.
مرتضی جوانمردی فرماندار شهرستان قروه، در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل شهرستان برای خرید تضمینی گندم اظهار کرد:
«امسال چهار سیلو و ۱۱ مرکز خرید در سطح شهرستان آماده دریافت گندم از کشاورزان هستند.»
وی با بیان اینکه ۹۴۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی قروه زیر کشت گندم رفته است افزود: «با وجود سرمازدگی اخیر، پیشبینی میشود بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم از مزارع شهرستان برداشت شود.»
فرماندار قروه تأکید کرد که هماهنگی میان دستگاههای اجرایی، تأمین بهموقع سوخت و آمادهسازی مراکز خرید، نقش مهمی در تسهیل روند برداشت و حمایت از کشاورزان دارد.