پخش زنده
امروز: -
عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای بخش کامفیروز شمالی شهرستان مرودشت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در پی اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از روستاهای بخش کامفیروز شمالی، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ فریبرز مردانی افزود: در بررسیها مشخص شد به علت اختلافات ملکی، ۱۵ نفر با سلاح سرد با یکدیگر درگیر که با حضور عوامل گشت، افراد دستگیر و پنج دستگاه خودرو توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان مرودشت در شمال فارس و در فاصله ۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.