پخش زنده
امروز: -
سارق سابقه داری که اموال مدارس شهرستان داراب را به سرقت میبرد ، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در پی وصول گزارشهای متعددی مبنی بر سرقت اموال از مدارس این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ سیدرحمان هاشمی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ سارق سابقه داری را که مرتکب این سرقتهای سریالی شده بود، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
رئیس پلیس داراب با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه به ۶ فقره سرقت از مدارس و فروش آنها به یک مالخر اعتراف کرد گفت: اموال مسروقه در یکی از شهرستانهای همجوار کشف شد و مالخر تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
شهرستان داراب در جنوب شرق فارس و در فاصله ۲۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.