پخش زنده
امروز: -
کمیتههای ۱۴ گانه ستاد شهرستانی گرامیداشت ایام تشییع رهبر شهید در شهرضا تشکیل شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرماندار شهرضا در جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام تشییع و تدفین پیکر مطهر رهبر شهید، گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرضا در محور مواصلاتی جنوب به شمال کشور، این شهرستان پذیرای مهمانان زیادی از استانهای جنوبی کشور خواهد بود و به همین دلیل کمیتههای ۱۴ گانه برای هماهنگی پذیرایی از این مسافران تشکیل شد.
فریبرز امیری مهمترین این کمیتهها را کمیته تشکلها و نهادهای مردمی دانست و افزود: موکبهای مردمی در مسیر جادهها به ویژه روبروی شهر منظریه و داخل شهر و روستاها بر پا و مهیای پذیرایی از مسافران میشوند.
امیری با اشاره به لزوم فضاسازی محیطی مناسب در شهرها و روستاها گفت: حرم مطهر امامزاده شاهرضا (ع)، حسینیهها و مساجد، سالنهای بزرگ ورزشی و تعدادی از مدارس برای اسکان و پذیرایی از این مسافران تجهیز و آماده سازی میشوند.
وی افزود: با توجه به عبور کاروانها و خودروهای شخصی عازم شهرهای تهران، قم و مشهد مقدس از محورهای مواصلاتی شهرستان، اداره راهداری و حملونقل جادهای باید ضمن آمادگی کامل نسبت به استقرار تیمهای لازم، ایمنی راهها، انجام تبلیغات محیطی و نصب تابلوهای راهنما در محورهای مواصلاتی اقدام کند.
فرماندار شهرضا گفت: مراسم بزرگداشت رهبر شهید در این شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار میشود.