پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی اندیمشک از انهدام و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان بهعنف توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان،سرهنگ سید شمساله موسوی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت بهعنف موبایل از یک مسافر، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سوابق و شگردهای سرقت در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای باند ۳ نفره سارقان بهعنف و شرور که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را در در سطح حوزه استحفاظی خود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی ۳ عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاههایشان دستگیر کردند.
سرهنگ موسوی ضمن اشاره به کشف و توقیف خودروی بکار رفته در سرقت از مخفیگاه متهمان، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه حضوری با شاکی صراحتا به بزه ارتکابی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.