در راستای افزایش مشارکتهای مردمی در حوزه مدیریت مصرف انرژی و در قالب فعالیتهای محله محور، همکاری مساجد شهر تهران با شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور کاهش مصارف مازاد برق و توزیع عادلانه انرژی آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۱۱۴۳۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ:
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: تا کنون ۷۵۰ هزار کنتور هوشمند نصب شده است که این عدد تا پایان تابستان به یک میلیون عدد میرسد.
کد خبر: ۵۸۱۱۱۱۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
مدیرعامل شرکت توانیر:
مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد: پس از شناسایی مصارف غیرمجاز مانند دستکاری کنتور و استخراج رمزارزهای غیرمجاز حتما باید با متخلفین برخورد و انشعاب آنها قطع شود.
کد خبر: ۵۸۱۰۹۵۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به افزایش محسوس دمای هوا در بسیاری از مناطق کشور، از عبور نیاز مصرف برق کشور از مرز ۶۰ هزار مگاوات در هفته جاری خبر داد و بر ضرورت مدیریت مصرف برق از سوی مشترکان تأکید کرد.
کد خبر: ۵۸۰۹۹۸۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: وسایل برقی مانند تلویزیون و شارژر تلفن همراه، حتی در صورت خاموش بودن یا استفاده نشدن هم اگر به برق متصل باشند، بین ۱۵ تا ۱۸ درصد زمان روشن بودن برق مصرف میکنند.
کد خبر: ۵۸۰۹۸۹۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از آغاز اجرای طرح ۱۰۰ شب ۱۰۰ بازدید با هدف مقابله با کاهش بد مصرفیها در حوزه روشنایی و مصارف غیرضروری در این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۹۷۱۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
با افزایش دمای هوا و رشد استفاده از وسایل سرمایشی، مصرف برق در کشور روند صعودی یافته است.
کد خبر: ۵۸۰۹۴۶۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
استاندار در جلسه شورای اطلاعرسانی:
هادی حق شناس گفت: بهجای اعمال محدودیتهای فراگیر، شناسایی و کنترل مشترکان پرمصرف راهکار اصلی عبور از پیک مصرف برق در تابستان است.
کد خبر: ۵۸۰۹۳۶۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
به گفته مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق تهران، در اوج مصرف سال گذشته حدود ۱۰ درصد مدیریت مصرف از طریق برنامههای مدیریت مصرف به ویژه کنتورهای هوشمند انجام شده است.
کد خبر: ۵۸۰۸۴۳۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۸
به گفته مدیر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع برق تهران، سال گذشته در اوج مصرف، حدود ۱۰ درصد مدیریت بار از طریق برنامههای مدیریت مصرف، به ویژه کنتورهای هوشمند انجام شده است.
کد خبر: ۵۸۰۸۴۱۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطع برق ۱۰۰ اداره به دلیل افزایش مصرف برق گفت: از زمان اجرای طرح تغییر ساعت ادارات از ۲۷ اردیبهشت، حدود ۱۰۰ مگاوات کاهش مصرف در ساعات اوج بار ثبت شده است، پیشبینی میکنیم این عدد تا ۲۰۰ مگاوات افزایش یابد که معادل ۴ تا ۵ درصد پیک مصرف برق تهران خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۰۵۳۴۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
مرکز پایش مشترک آب و برق (میزآب) در کلانشهر اهواز با هدف ساماندهی مصرف چاههای کشاورزی، ارتقای بهرهوری انرژی و صیانت از منابع آب زیرزمینی در ستاد شماره دو برق افتتاح شد.
کد خبر: ۵۸۰۳۸۲۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
مدیرکل فنی، مهندسی و هوشمندسازی شبکه توزیع شرکت توانیر از برنامه این دفتر برای تجهیز تمامی مشترکان پرمصرف خانگی با مصرف بیش از ۲.۵ برابر الگو به کنتورهای هوشمند تا پایان تیر ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۳۱۷۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
معاون وزیر نیرو گفت: در هفته نهم امسال استانهای مازندران، گلستان، زنجان، اردبیل، گیلان، قزوین و آذربایجان غربی نسبت به هفته مشابه سال گذشته با بیشترین رشد مصرف برق همراه بودهاند.
کد خبر: ۵۸۰۲۶۷۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۲
رئیس سازمان ساتبا گفت: با اجرای طرح ملی اصلاح روشنایی در مراکز درمانی و اداری کشور، بیش از ۱۰ مگاوات از توان مصرفی شبکه کاهش یافته است.
کد خبر: ۵۸۰۱۲۹۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۱
معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: با خاموشی فقط دو لامپ اضافه، معادل کل مصرف برق کلان شهر مشهد کاهش مصرف به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۹۹۶۲۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: بخش خانگی بهتنهایی ۳۳ درصد از مصرف برق سالانه کشور را به خود اختصاص میدهد؛ یعنی حدود ۱۱۰ میلیارد کیلوواتساعت، که این رقم تقریباً برابر با مصرف کل صنایع کشور است.
کد خبر: ۵۷۹۸۶۵۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
وزیر نیرو گفت: محدودسازی هوشمند جایگزین قطع برق خانگی خواهد شد و هر مشترکی که در چارچوب الگوی مصرف حرکت کند، برق مورد نیازش تأمین میشود.
کد خبر: ۵۷۹۷۶۲۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
مراسم آغاز برنامههای مدیریت اوج بار تابستان ۱۴۰۵ و رونمایی از پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» با حضور برخط وزیر نیرو و مدیران عامل شرکتهای توزیع نیروی برق سراسر کشور، در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۹۷۵۶۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مهمترین زمان برای کنترل مصرف همان ساعت ۱۲ تا ۱۵ است که هم در منازل و ادارات باید از کمترین وسیله برقی در این ساعات استفاده شود.
کد خبر: ۵۷۹۷۵۲۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۸