روابط عمومی شهرداری شهر کهریزک
پیشنهادات درآمدی روی میز کمیته درآمدی شهرداری کهریزک
هفتمین جلسه کمیته درآمد شهرداری کهریزک با هدف پیگیری مصوبات کمیته درآمدی شهرداری برگزار شد.
به گزارش
خبرگزاري صداوسيما ؛ صالح زاده، با اعلام این خبر گفت: در راستای تاکید شهردار کهریزک، کمیته درآمدی شهرداری با هدف شناسایی راهکارها جهت افزایش منابع درآمدی مدیریت شهری تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

دبیرکمیته درآمدی شهرداری کهریزک افزود: در هفتمین جلسه کمیته درآمدی پیگیری مصوبات جلسات گذشته در اولویت دستور کار جلسه قرار گرفت و آخرین وضعیت چگونگی ارسال پرونده های شهرسازی به کمیسیونهای بدوی، تجدید نظر و ماده ۱۰۰ در حضور اعضای کمیته اطلاع رسانی شد.
وی اظهار داشت: در ادامه این جلسه مشاور طرح ممیزی املاک شهر کهریزک نیز با ارائه گزارش آخرین وضعیت پیشرفت این طرح را اعلام کرد و موضوعات جدیدی در قالب طرح های درآمدی در کمیته مطرح و جهت رسیدگی در دستور کار کمیته قرار گرفت.
صالح زاده به عنوان دبیر کمیته درآمدی در پایان به اعضای کمیته درآمدی اشاره کرد و گفت: شهردار کهریزک ریاست کمیته درآمدی شهرداری را برعهده دارد و تیمور پور؛ معاون مالی اداری، عفتی؛ مشاور شهردار، هاشمی؛ عضو کمیته درآمدی و مسئولان واحد شهرسازی، نوسازی، اجراییات، خدمات موتوری، درآمد،اصناف، کمیسیون۷۷،املاک و حقوقی به عنوان اعضای کمیته درآمدی در این جلسه حضور داشتند.