پخش زنده
امروز: -
15نفر از کارگران وابسته به معدن گل گهر سیرجان بر اثر مصرف غذای فاسد مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از کرمان دکتر فاخر مدیر بیمارستان غرضی سیرجان گفت 15نفر از کارگران وابسته به معدن گل گهر
سیرجان در دوازده ساعت گذشته دچار مسمومیت غذایی که از این تعداد 9نفر در بیمارستان غرضی و و6نفر در بیمارستان امام رضا ع بستری شدند.
وی افزود دوازده نفر از این کارگران در ساعت اولیه مراجعه بصورت سرپایی مداوا و دونفر بستری شدند که ان دو نفر هم صبح امروز ترخیص شدند.
وی گفت ازمایشها از مسمومیت غذایی نه چندان حاد حکایت دارد اما به گفته خود کارگران مسمومیت انها بر اثر خوردن تن ماهی فاسد است..