رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ثبت ۱۰مورد جدید ابتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت این دانشگاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سمنان، دکتر چمن در ارتباط زنده تصویری با خبر 20 سیمای مرکز سمنان افزود: با احتساب موارد جدید مجموع مبتلایان به 480نفر رسیده است. وی از بهبود 85درصدی بیماران مبتلا به بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: 406نفر از مبتلایان به ویروس کووید19 در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بهبود یافته و مرخص شدند.