پخش زنده
امروز: -
طرح پویش واکسیناسیون تکمیلی سرخک در سیستان و بلوچستان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به منظور مقابله با افزایش خطر گسترش ویروس سرخک و جلوگیری از بروز طغیانهای حاد، طرح واکسیناسیون تکمیلی بیماریهای سرخک، سرخجه و اوریون در استان سیستان و بلوچستان از ۱۲ اردیبهشتماه، با همکاری ۴۷۷ تیم عملیاتی، آغاز میشود.
میرادی افزود: در این طرح، کودکان متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تحت پوشش واکسیناسیون تکمیلی قرار میگیرند.
وی ادامه داد: از والدین درخواست میشود با مراجعه به مراکز خدمات سلامت، نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند و حفاظت کامل در برابر این بیماری حاد و مسری را جدی بگیرند.