پخش زنده
امروز: -
یادواره ۱۸ شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید عادل زاده، در مسجد امام صادق شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، با حضور نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خانوادههای معظم شهدا و اقشار مختلف مردم یادواره ۱۸ شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید عادلزاده طایفه طاس احمدی در مسجد امام صادق شهر دهدشت برگزار شد.
در این آئین معنوی شرکت کنندگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسطورههای ایستادگی، با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند
سخنرانان در این مراسم، ضمن تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت، مسجد را همچنان قدرتمندترین سنگر برای مقابله با هجمههای فرهنگی و ترویج بصیرت در کهگیلویه دانستند و تاکید کردند که برگزاری چنین یادوارههایی نه تنها برای زنده نگه داشتن نام شهدا، بلکه برای نفوذ باورهای انقلابی و ایستادگی در برابر توطئههای دشمنان ضروری است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج هم در این مراسم یادواره شهدا گفت: همین شهدا بودند که راه را به ما نشان دادند و ما باید در همین مسیر شهدا حرکت کنیم تا عاقبت به خیر باشیم.
آیت الله حسینی با بیان اینکه شهدا رفتند تا امنیت و عزت ایران اسلامی جاودانه بماند افزود: شهیدان همچنان نظارهگر اعمال ما هستند تا مبادا از مسیر دشوار، اما افتخارآمیز ایستادگی، حتی برای لحظهای غافل شویم.
یکی از جلوههای تماشایی این یادواره، همنشینی رزمندگان دوران دفاع مقدس با جوانانی بود که مشتاقانه پای درس مکتب ایثار نشسته بودند و در این گردهمایی، تلفیق موهای سپید یادگاران جنگ و نگاههای پرشور و پرسشگر نسل جوان، صحنهای از پیوند عمیق میان نسلها را به نمایش گذاشت، پیوندی که گویای این واقعیت است که راه شهدا، با وجود گذر زمان، همچنان در میان نسلهای جدید انقلاب زنده و پویا است.