پخش زنده
امروز: -
تیم دوومیدانی جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم هنگ کنگ شد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم جوانان کشورمان برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا صبح امروز چهارشنبه ۵ خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم هنگ کنگ شد.
حامد نفر (پرتاب دیسک)، امیررضا آهنین مرام (پرتاب چکش)، کیارش کابلی (پرتاب وزنه)، محمد صالح کمره (۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر)، هانیه شه پری (۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع)، مریم احمدی (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر) ۶ ملی پوش تیم ملی ایران در این دوره از رقابتها هستند.
اسفندیار موسوی، حسن صمیمی (مربی)، لیلا مرادی (سرپرست بانوان) و مهدی جلودارزاده نیز سرپرست تیم اعزامی کشورمان به هنگ کنگ هستند.