اعلام جزئیات امتحانات پایان ترم دانشگاه یاسوج
معاون آموزشی دانشگاه یاسوج گفت: امتحانات پایان ترم مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار می شود.
وی با اشاره به نحوه برگزاری آزمونهای پایانترم گفت: امتحانات دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار می شود و تمهیدات لازم برای برگزاری منظم این آزمونها پیشبینی شده است.
معاون آموزشی دانشگاه یاسوج درباره وضعیت امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی افزود: تاکنون تصمیم نهایی در خصوص شیوه برگزاری این آزمونها اتخاذ نشده، اما احتمال برگزاری امتحانات به صورت مجازی بیشتر است.
وی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج میزبان بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است، گفت: حدود چهار هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و نزدیک به هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در امتحانات پایانترم شرکت خواهند کرد.
پوران فر اضافه کرد: جزئیات نهایی نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی پس از تصمیمگیری نهایی از سوی دانشگاه اطلاعرسانی می شود.