پخش زنده
امروز: -
تعدادی از کامیون داران در مرز سراوان از انتظار بیش از ده روز برای تخلیه بار گلایهمند بودند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مسئول اداره گمرک شهرستان سراوان گفت: مدتی است که گروهی خراب کار در آنطرف مرز ایران و پاکستان از ورود کالاهای ایرانی به آنطرف مرز با آتش کشیدن ماشینهای کشنده وتریلیهای حامل پاکستانی جلوگیری میکنند باید صاحبان کالا در ایران و پاکستان مشکل را پیگیری و حل نمایند و در صورتی که درخواست جهت تغییر مرز ارائه نمایند بررسی و اقدام خواهد شد.
منوری بیان کرد: از طرف گمرک سراوان جهت خروج حاملها مشکلی وجود ندارد و طبق روال معمول روزانه حاملهایی که طرف پاکستانی تحویل میگیرد خارج میشوند.
وی اظهار داشت: مشکل بوجود آمده مربوط به کشور مقابل بدلیل ناامنی جهت تردد حاملهای پاکستانی در خاک پاکستان میباشد و طرفهای پاکستانی کالا را تحویل نمیگیرند در حال حاضر ۳۰۰ تریلی در مرز روستای کوهک مستقر هستند برای تخلیه بار که ۹۰ تریلی در خود بازارچه ومابقی در تیر پارک روستا میباشند.
وی گفت: روز گذشته با پیگیری مسؤلین و معتمدین محلی مشکل مرتفع و تانکرهای حامل قیر و دیگر حاملها بار خود را تحویل حاملهای پاکستانی دادند.