• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۸۳۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۷:۴۰
اقتصادی » آب و انرژی
محمود محمودی:

پایش برق ادارات برای تأمین برق پایدار همه مشترکان است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: هدف ما از پایش برق ادارات، مدیریت بهینه مصرف برای گذر از دوره اوج مصرف و تأمین برق پایدار برای همه مشترکان است.

پایش برق ادارات برای تأمین برق پایدار برای همه مشترکان است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ محمود محمودی در آیین افتتاحیه مانور ضربتی پایش مصرف برق ادارات استان تهران که به صورت همزمان در مناطق ۲۲ گانه تحت پوشش این شرکت و با حضور فرمانده بسیج ادارات استان تهران، رئیس مرکز مدیریت بحران استانداری تهران و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع فصل گرما، افزایش مصرف برق در شبکه سراسری نسبت به هفته گذشته ۵۰۰۰ مگاوات افزایش یافته است و در استان تهران نیز این افزایش ۲۰۰ مگاوات بوده است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف برای مدیریت مصرف برق، افزود: یکی از بخش‌هایی که باید مدیریت مصرف برق در آن به جدیت دنبال شود، ادارات و دستگاه‌های دولتی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از شناسایی۴ هزار  و  ۴۳۲ اداره دولتی در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مصرف برق ۳ هزار و  ۳۰۰ اداره بزرگ به صورت برخط رصد و کنترل می‌شود.

محمودی تصریح کرد: ادارات دولتی موظفند در ساعات اداری (۷ تا ۱۳) مصرف خود را نسبت به بار پایه سال ۱۴۰۳ به میزان ۲۵ درصد کاهش دهند. پس از ساعات اداری نیز باید مصرف برق آنها حداکثر ۴۰ درصد میزان بار مصرفی همان روز باشد.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های اکیپ‌های پایش مصرف برق در مناطق ۲۲ گانه استان تهران، گفت: هدف ما از پایش برق ادارات، مچ‌گیری و خاموش کردن برق نیست بلکه به دنبال مدیریت بهینه مصرف هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، استفاده حداکثری از نور طبیعی، تنظیم دمای چیلر و کولر‌های گازی روی ۲۵ درجه، قرار دادن کولر‌های آبی روی دور کند، بسته بودن پنجره‌ها و در‌های ورودی در هنگام استفاده از سیستم سرمایشی، آماده استفاده بودن دستگاه‌های دیزل ژنراتور و پنل‌های خورشیدی نصب شده در ادارات را از جمله مواردی برشمرد که اکیپ‌های پایش موظف به بررسی آنها هستند.

محمودی در ادامه بر استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج ادارات برای مدیریت مصرف برق در دستگاه‌های دولتی با راهبری استانداری تهران تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
اجتماع پرشور شب صد و پانزدهم مردم رباط کریم
یکصد و پانزدهمین شب حضور مردم شهرستان قدس
یکصد و پانزدهمین قرار مردم شهر ری در شب تاسوعای حسینی
یکصد و پانزدهمین شب حضور مردم شهریار 
تجلی وفاداری و علمداری مردم پردیس در قرار صد و پانزدهم و شب تاسوعا
افشاگری جدید درباره هزینه‌های جنگ‌افروزی آمریکا علیه ایران
نگرانی رژیم صهیونیستی از اسارت نظامیانش در جنوب لبنان
سفر نخست وزیر قطر به عمان
حماس: خبرنگاران فلسطینی اوضاع فاجعه‌بار غزه را بازتاب دهند
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه
جنگ با ایران نارضایتی از ترامپ را افزایش داد
حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه
عمان از ایجاد یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز خبر داد
صرفه جویی ۸ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با ساخت قطعات الکترونیکی
مذاکره حرام نیست، اما اعتماد به آمریکایی ها ساده لوحی است
مکرون خواستار خروج اشغالگران از لبنان شد
تاکید بر لزوم حمایت از فلسطین در محافل بین المللی
دست دوستی به سوی کشورهای اسلامی دراز می‌کنیم
سفر رئیس جمهور به مشهد برای زیارت امام رضا(ع)
رایزنی ایران و پاکستان برای احیای راهگذر ریلی و اتصال بندرها
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب رفع می‌شود
برنامه بازی‌های امشب جام جهانی ۲۰۲۶
علت قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد
نرخ طلا، سکه و نقره در بازار مشهد / سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵
گفت‌وگوهای سازنده ایران و عمان درباره تنگه هرمز
کاهش ساعت کاری ادارات زنجان در یوم العباس
بسیج مردمی یمن آماده‌باش عمومی اعلام کرد
بدون دیپلماسی، زحمات عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست
نقض آتش‌بس در لبنان؛ حمله مجدد رژیم صهیونی به «نبطیه»
کانادا ۱۰ رآکتور هسته‌ای می‌سازد
توضیحات غریب آبادی درباره مذاکرات فنی سوئیس
تقویم و اوقات شرعی سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ به افق قم
محدودیت‌های پروازی در تهران، قم و مشهد همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید
ضرورت پیش‌بینی سازوکار اجرایی برای مدیریت تردد ناوگان سنگین در اهواز
۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل شد
اختلال در ۲ بانک تجارت و ملی ادامه دارد  (۱۳ نظر)
نخستین شب مراسم عزاداری محرم در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید انقلاب  (۱ نظر)
ورود هیئت مذاکره کننده ایران به سوئیس  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، اینفانتینو: نمایشی الهام‌بخش از مقاومت و اشتیاق را دیدیم  (۱ نظر)
عارف: مردم بیش از خود گرانی، تحت فشار روانی آن هستند  (۱ نظر)